Co szkodzi spróbować?

Co szkodzi spróbować? Co szkodzi spróbować? Przede wszystkim na regularny trening trzeba znaleźć czas. Ważne jest by nie robić zbyt długich przerw pomiędzy sesjami treningowymi oraz by systematycznie do tego podchodzić, gdyż wtedy nasz organizm zacznie się powoli przyzwyczajać do innego trybu życia. Ale by to uczynić potrzebne są pewne wyrzeczenia. Głównym minusem zmiany trybu życia, jest to, iż nie mamy czasu na wiele rzeczy, na które mieliśmy wcześniej czas. Przede wszystkim nie możemy sobie pozwolić na błogie leniuchowanie w wolne dni oraz na długi wypoczynek po dniu pracy. Należy zarezerwować sobie 2-3 godzinny w co najmniej co drugim dniu. Poza tym trzeba wyrzec się jednej z największych przyjemności wielu ludzi – smacznego niezdrowego jedzenia. Po czasie jednak nie będziemy mogli wysiedzieć w domu bez treningu dłużej niż dwa dni, natomiast tłuste rzeczy zaczną wydawać nam się niesmaczne. Trening zacznie sprawiać niemałą dużą przyjemność i przynosić wielką satysfakcję, zaś warzywa i owoce będą lepiej smakować niż golonka czy chipsy. Trzy miesiące później Wariant 1: 6 kg mniej, fałdy przestają być widoczne z boku brzucha, nie wstydzisz się już wyjść na plaże. Do tego mniej się męczysz przy każdym ruchu i Twoja dziewczyna nie mówi już do Ciebie: „wciągnij brzuch”, podczas gdy Ty już dawno wciągnąłeś. Samopoczucie jest dużo lepsze, krążenie się poprawiło i wydolność organizmu też. Spędzasz więcej czasu z rodziną, bo masz na to więcej energii. Wariant 2: Ładnie „przypakowałeś”. Rekordy w każdym ćwiczeniu poprawione o 50%. Łącznie przybyło Ci 3-4 kg czystej masy mięśniowej. Na plaży dziewczyny się za Tobą oglądają. Ty zaś możesz popisać się swoją atletycznością i wytrzymałością w wodzie, przepływając parę długości basenu czy kąpieliska. W życiu codziennym Ci łatwiej. Bez trudu przenosisz ciężkie rzeczy, zaś rodzina zwraca się do Ciebie, gdy trzeba odkręcić zawekowany słoik. Czujesz się dowartościowany. Teraz zastanów się, czy Ty też możesz to osiągnąć. Jeśli sądzisz że tak to pora wybrać się na siłownię, basen lub do parku oraz do sklepu po zdrową żywność.